Experience unparalleled enhancements in operational efficiency and streamlined processes with the BrynQ TOPdesk integration.
Experience unparalleled enhancements in operational efficiency and streamlined processes with the BrynQ TOPdesk integration.
The TOPdesk connector on BrynQ seamlessly integrates TOPdesk’s comprehensive service management tools into your HR framework. This integration refines and simplifies essential service management functions, such as incident management, asset tracking, and service request handling, by ensuring fluid data flow between TOPdesk and your HR systems.
Bid farewell to the tediousness of manual data entry. Embrace the automated efficiency that significantly reduces errors, saves time, and conserves resources. Free your team to focus on what's truly important - strategic growth and innovation.
Our insightful dashboards do more than just integrate data. They transform complex HR and payroll metrics into visual, actionable insights, enabling confident decision-making based on real-time data.
At BrynQ, connectivity goes hand in hand with security. With our robust security protocols, your data is more than shared; it's meticulously protected, ensuring compliance and reliability.
The Topdesk Connector ensures harmonious data flow across various systems. It's integration without the hassle, maintaining compatibility and smooth operation throughout
As your business evolves, the Topdesk Connector scales with you, adeptly handling expanding data requirements.
If you're navigating through a maze of multiple systems, the Topdesk Connector is the thread that brings coherence and seamless integration.
When accurate insights are crucial for informed decision-making, our connector ensures your data is always ready and reliable.
It's about providing employees with clarity and efficiency in accessing their payroll and HR information.
Stay ahead in the ever-evolving landscape of local payroll regulations and compliance demands.
Fear not. Integrating Topdesk with BrynQ and your other systems is straightforward. Our step-by-step guide ensures smooth implementation, allowing you to reap the benefits without the headaches. We’ve designed the integration experience to be as user-friendly as possible, setting the stage for maximized efficiency right from the start.
Bij het koppelen van je systemen draait alles om efficiëntie, betrouwbaarheid en naadloze integratie. Hieronder zie je hoe jouw systemen succesvol gekoppeld worden. Van start tot live-gang.
“We zijn erg blij met BrynQ: het integratieplatform van Salure waar we verschillende managementrapporten opstellen op basis van FTE’s, verzuim, en aantal medewerkers. Het belangrijkste resultaat is dat we nu op een uniforme manier rapporteren in alle landen.”
Mark van der Heijden
Global manager HR systems & Analytics bij Neways
“We hebben nu een oplossing die past bij onze processen. De gegevensstromen zijn geautomatiseerd en technici hebben nu beter inzicht in hun eigen uren. Zelfs onze grootste critici geven toe: “het klopt nu gewoon.”
Frits de Ru
HR-specialist bij Ascom
”Ik vind BrynQ van Salure een bedrijf dat goed luistert naar de behoeften van zijn klanten, goed werk levert en snel reageert als er een probleem is. Het draagt daardoor bij aan het doel van Dorcas om te helpen waar nodig.”
Hans Visser
Project manager bij Dorcas
“De samenwerking bij het bouwen van interfaces tussen het systeem van E.ON en ons AFAS-systeem, inclusief integratie met SAP HCM voor masterdatabeheer, was cruciaal. De kennis en ondersteuning van BrynQ waren onmisbaar in dit proces, wat leidde tot een waardevolle en toegankelijke samenwerking.”
Norman Zwijsen
Senior Project Manager HR & IT bij Essent
Een AFAS koppeling haalt gegevens uit AFAS en stuurt deze volledig automatisch naar een ander systeem bijvoorbeeld SAP. Het kan ook andersom. Dat er data uit een ander systeem gehaald wordt en automatisch in AFAS wordt ingestuurd. De woorden koppeling, interface en connector betekenen allemaal hetzelfde.
Je kunt in AFAS een setje gegevens klaarzetten en die gegevens kunnen vervolgens automatisch opgehaald worden door een ontwikkelaar. Dit setje met gegevens noemt AFAS een get connector. Denk bijvoorbeeld aan de personalia van een medewerker: datum in dienst, geslacht, leeftijd, etc. Ook een niet technisch persoon kan deze zogenaamde get connectoren aanpassen.
Een update connector is precies het tegenovergestelde van de get connector. Je kan hiermee namelijk data in AFAS zetten.
Een systeem kan vrijwel altijd gekoppeld worden. De enige voorwaarden is dat een systeem al ingericht moet zijn. Als wij zouden beginnen met het koppelen vóórdat het systeem ingericht is, moeten wij de koppeling tijdens de inrichting voortdurend aanpassen. Dat is natuurlijk zonde van de tijd.
Bij Salure zijn we nog nooit een systeem tegengekomen dat we niet hebben kunnen koppelen. Wij koppelen alle mogelijke technieken die er zijn. Soms zijn systemen helemaal niet bereikbaar van buitenaf. Ook daar hebben wij oplossingen voor. Of het nu een rechtstreekse database koppeling is of een andere techniek, zoals bijvoorbeeld API, dat maakt voor ons niet uit.
We invite you to experience the BrynQ difference: where innovation meets intuition, and security joins simplicity.