Klantreview

De ervaring van onze klanten uit de praktijk.

De ervaring van onze klanten uit de praktijk.

De ervaring van onze klanten uit de praktijk.

Klantreview

De ervaring van onze klanten uit de praktijk.

De ervaring van onze klanten uit de praktijk.

De ervaring van onze klanten uit de praktijk.

Slider

ServiceNow optimalisatie

Over ServiceNow

ServiceNow laat mensen beter en efficiënter werken. Het bedrijf zet handmatige processen om in digitale workflows. Dat kunnen IT-processen zijn, maar ook processen voor werknemers en klanten.

koppelingen software data
Salure ondersteunt ServiceNow met:
  • Conversie naar AFAS;
  • Optimalisatie van huidige systemen.
Werkzaamheden voor ServiceNow

Salure hielp ServiceNow bij de overstap naar AFAS voor de HR-administratie. Ook zorgen we voor een optimale samenwerking van de systemen. ServiceNow wil haar klanten zo slim mogelijk laten werken. Hier helpen wij mee.

Aanpak Salure

ServiceNow vroeg Salure te helpen bij de overstap naar AFAS en de koppeling tussen huidige systemen en AFAS te verbeteren. Een consultant van Salure maakte met ServiceNow een plan van aanpak. De consultant begeleidde bij het inrichten van AFAS en het overzetten van de data uit het oude systeem. Na uitgebreid testen en schaduwdraaien, werd de overstap voltooid.

ServiceNow over Salure

“We stapten over naar AFAS en AFAS adviseerde ons Salure voor de implementatie. Salure richtte AFAS helemaal in zoals wij dat wilden. We zijn niet afhankelijk van een helpdesk van een andere partij. We bepalen nu zelf hoe we onze salarisadministratie voeren. Dankzij Salure!”

Roland Nongni - Director International Payroll - ServiceNow

Net als ServiceNow naar AFAS overstappen?

Salure is dé AFAS-specialist. Een consultant van Salure helpt u graag naar AFAS overstappen.

Wij adviseren u vrijblijvend. Laat uw gegevens achter, dan nemen wij contact op.

Bel mij terug
Advies contact bel terug

Schrijf je in voor het webinar