Home / Nieuws / Dit gebeurde er in 2025 bij Salure

Dit gebeurde er in 2025 bij Salure

Het einde van het jaar is het moment om terug te kijken op alles wat we samen hebben bereikt. 2025 was een jaar vol ontwikkeling, vooruitgang en inspirerende mijlpalen. In deze blog nemen we je mee langs de belangrijkste hoogtepunten van het afgelopen jaar.

1. BvB Groep werd onderdeel van Salure

In januari verwelkomden we de BvB Groep officieel als onderdeel van Salure. Dankzij deze stap hebben we er een flinke dosis expertise en gezellige collega’s bij. Voor klanten is er weinig veranderd, behalve dat ze nu kunnen rekenen op nog meer slimme oplossingen en support. Een prachtige stap vooruit waar we met z’n allen trots op zijn!

BvB-Groep wordt Salure

2. BrynQ groeit razendsnel door in 2025

BrynQ bleef zich ook dit jaar razendsnel ontwikkelen. Onze ontwikkelaars werkten hard en leverden maar liefst 34 releases, boordevol nieuwe functionaliteiten die het werk van onze klanten nóg makkelijker maken.

Maar dat is niet alles: ook onze service- en implementatieprocessen hebben een flinke boost gekregen. Hier zijn enkele highlights:

  • Snelle first response tijd voor tickets: de gemiddelde tijd die we nodig hebben om een eerste reactie te geven op BrynQ-tickets, is dit jaar gedaald naar 1:10 uur
  • Hoge klanttevredenheidsscore: we scoorden een indrukwekkende NPS van 83, wat neerkomt op een gemiddelde beoordeling van 9,4/10. Een resultaat waar we natuurlijk supertrots op zijn! Met zo’n hoge waardering voelen we ons extra gemotiveerd om in 2026 nog meer mooie stappen te zetten.


Met deze resultaten laten we zien dat we niet alleen op technisch vlak blijven ontwikkelen, maar ook onze klantgerichtheid verder verbeteren. We kijken ernaar uit om deze lijn door te trekken in 2026.

3. NIRPA-registratie behaald

Onze HR- & payrollspecialisten staan sinds dit jaar officieel geregistreerd bij NIRPA. Met de NIRPA-registratie laten we zien dat we blijven investeren in kennis, ontwikkeling en persoonlijke groei. Zo blijven we altijd up-to-date van de nieuwste wet- en regelgeving en helemaal scherp in ons vakgebied.

4. Lancering prentenboek: ''Zo werkt het, Munkie!''

Dit jaar vierden we de lancering van “Zo werkt het, Munkie!”. Het prentenboek voor nieuwsgierige aapjes van 4 tot 8 jaar, geschreven als eerbetoon aan alle payrollprofessionals.

Het boek leert kinderen – en stiekem ook volwassenen – op een luchtige manier over geld, verdienen en keuzes maken. We zijn trots op het resultaat!

5. Groei en innovatie bij HR & Payroll Services

Onze HR & Payroll Services-afdeling heeft dit jaar weer indrukwekkende resultaten geboekt. In 2025 verzorgden we maar liefst meer dan een half miljoen verloningen. Dankzij innovaties zoals de Tickettool en de AI Helpdesk voor payrollspecialisten werken we slimmer en efficiënter. Hierdoor kunnen we onze klanten nog beter ondersteunen en complexe vraagstukken oplossen.

6. Groei en resultaten bij de Salure Academy

Onze Academy draaide dit jaar op volle toeren:

  • Gemiddelde beoordeling van de trainingen: 8,8
  • Eerste ronde van de BKL+ opleiding succesvol afgerond


Onze trainingen maken echt impact en dat zien we terug in de cijfers.

7. Onze consultants hielpen klanten nog sneller

Onze consultants hebben in 2025 maar liefst 307 klanten geholpen. Van procesoptimalisaties tot grote implementaties: onze consultants maken elke dag het verschil.

Dit deden ze ook nog eens sneller ten opzichte van het jaar ervoor. Een mooie mijlpaal!

8. 35.136 km gelopen voor het goede doel

We liepen samen met alle collega’s maar liefst 35.136 km voor de goede doelen Love Justice en de Voedselbank. Per kilometer doneren we €0,23. Ook in 2026 gaan we hiermee door!

9. Successen in Functioneel Beheer

Onze Functioneel Beheerders hebben in 2025 hard gewerkt om ervoor te zorgen dat AFAS-omgevingen bij onze klanten efficiënt en soepel bleven draaien. Of het nu ging om procesverbeteringen of nieuwe functionaliteiten: we stonden klaar. Een paar cijfers waar we trots op zijn:

  • Duizenden tickets afgerond: Van kleine optimalisaties tot complexe aanpassingen.
  • Tevredenheid gestegen: de tevredenheidsscore van de afhandeling van tickets is met 11,7% toegenomen.


Dit is precies waar we het voor doen: onze klanten ondersteunen met slimme oplossingen en betere processen.

10. Groei van het team in Gouda en Nijkerk

2025 was een jaar van groei op alle fronten. Het team van Salure groeiden hard: naast onze collega’s in Nijkerk mochten we ook 31 nieuwe collega’s verwelkomen.

Op naar 2026!

Dit was 2025 in vogelvlucht. We zijn trots op wat we samen hebben bereikt en kijken vol vertrouwen uit naar een nieuw jaar boordevol kansen en uitdagingen. Bij deze willen we graag al onze collega’s, klanten en partners bedanken voor alle vertrouwen, samenwerking en enthousiasme. Samen slim vooruit!

Word gratis lid van onze community!
Blijf op de hoogte van het laatste HR- en Payroll-nieuws, handige AFAS-tips en onze webinars.

Bekijk ook deze artikelen

Lees verder
Auto-van-de-zaak
Lees verder
AFAS-payroll-hrm-highlights-q0quqqydmv03y1jxqijxvbvibdz8wqxyds0vzn5qug
Lees verder
WEB_20251027_Salure_Nijkerk_6809
Ook samenwerken met Salure?
Leuk om kennis te maken!

Laat je gegevens achter en we komen graag langs. Natuurlijk ben je ook van harte welkom voor een kopje koffie.

Word gratis lid van onze community!

Blijf op de hoogte van alle actualiteiten, slimme bespaartips en handige systeemoplossingen.

3.000+ mensen gingen je al voor!